Analýza klíčových slov je proces, který vám pomůže získat nové klienty

20.11.2020

Jedná se o proces analýzy klíčových slov nebo vyhledávacích frází, které přivádějí návštěvníky na váš web prostřednictvím organického a placeného vyhledávání. Analýza klíčových slov je tedy výchozím bodem a základním kamenem marketingových kampaní ve vyhledávací síti.

Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

Pochopením toho, jaké dotazy kvalifikovaní návštěvníci vašeho webu zadávají do vyhledávačů, mohou obchodníci s vyhledáváním lépe přizpůsobit jejich obsah a vstupní stránky, aby zvýšili provoz a zvýšili míru konverze. Z tohoto důvodu je analýza klíčových slov důležitou dovedností jak pro SEO, tak pro PPC odborníky.

Analýza klíčových slov pomáhá zvýšit počet konverzí, najít nové klienty a optimalizovat výdaje, vyžaduje však časově náročné zkoumání a rozhodování, aby porazila konkurenci klíčových slov.

Důležitost analýzy klíčových slov

Marketing je ze své podstaty analytický. Terénní testování a dosah marketingu jsou klíčem k optimalizaci alokace rozpočtu a dosahu trhu. Marketing ve vyhledávání se nijak neliší, a protože klíčová slova diktují celou vaši kampaň ve vyhledávání, měla by se primárně zaměřit na analýzu klíčových slov.

Analýza klíčových slov umožňuje:

  • Optimalizaci výdajů: Rozdělte více rozpočtu na úspěšná klíčová slova a eliminujte zbytečné výdaje na ty, které nepřinášejí výsledky.
  • Zvýšení počtu konverzí: Identifikace a zaměření na klíčová slova s ​​dobrou konverzí je dobré pro optimalizaci konverzního poměru a návratnost investic.
  • Znalost frekvence vyhledávání klíčových slov poskytuje vhled do tržního chování, který můžete použít na více aspektů vašeho podnikání.
  • Upřednostnění svého času: Výkon klíčových slov zajišťuje důležitost kampaně - věnujte svůj čas optimalizaci oblastí, které mají největší dopad na váš konečný výsledek.
  • Najít nové klienty: Pomocí analýzy klíčových slov můžete objevit konkrétnější dotazy na klíčová slova a potenciální zákazníky.

Navzdory všem výhodám většina marketingových agentů ve vyhledávání netráví téměř dostatek času analýzou klíčových slov, protože je časově náročná a opakující se. Od toho jsou zde SEO specialisté, kteří tuhle problematiku ovládají a přesně ví, jak postupovat ve vašem případě.